S7 je nový středně velký elektromobil, který se může pochlubit moderním designem a technologiemi. Postaven na nové čistě elektrické platformě Dongfeng S2-E, tento model je vybaven vylepšenou pancéřovou baterií 2.0, speciálně navrženou pro elektrická vozidla střední třídy.
Design vozu je mimořádně atraktivní, s uzavřenou přední maskou chladiče a sportovně tvarovanými světlomety ve tvaru čísla 7 jasně identifikují vůz jako elektromobil.
Boční linie vozu dodávají vozu agresivní a sportovní vzhled s plynulým přechodem do zadní části, kde se nachází světelná LED lišta přes celou zadní část vozu, přičemž uprostřed se nachází svítící logo, což zvyšuje jeho viditelnost a rozpoznatelnost.
S7 má aerodynamický koeficient odporu vzduchu pouhých 0,195 Cd, což přispívá k jeho efektivitě a dojezdu. Vůz má sportovní fastback design, bezrámové dveře, skryté kliky dveří a víceramenné disky kol.
Rozměry vozu jsou 4936 mm na délku, 1910 mm na šířku a 1495 mm na výšku, s rozvorem kol 2915 mm.
S7 je nový středně velký elektromobil, který se může pochlubit moderním designem a technologiemi. Postaven na nové čistě elektrické platformě Dongfeng S2-E, tento model je vybaven vylepšenou pancéřovou baterií 2.0, speciálně navrženou pro elektrická vozidla střední třídy.
Design vozu je mimořádně atraktivní, s uzavřenou přední maskou chladiče a sportovně tvarovanými světlomety ve tvaru čísla 7 jasně identifikují vůz jako elektromobil.
Boční linie vozu dodávají vozu agresivní a sportovní vzhled s plynulým přechodem do zadní části, kde se nachází světelná LED lišta přes celou zadní část vozu, přičemž uprostřed se nachází svítící logo, což zvyšuje jeho viditelnost a rozpoznatelnost.
S7 má aerodynamický koeficient odporu vzduchu pouhých 0,195 Cd, což přispívá k jeho efektivitě a dojezdu. Vůz má sportovní fastback design, bezrámové dveře, skryté kliky dveří a víceramenné disky kol.
Rozměry vozu jsou 4936 mm na délku, 1910 mm na šířku a 1495 mm na výšku, s rozvorem kol 2915 mm.
Pohon zajišťuje permanentní magnetický synchronní motor s maximálním výkonem 160 kW a točivým momentem 310 Nm.
Vůz je vybaven bateriovým modulem o kapacitě 56,8 kWh, což mu poskytuje dojezd až 581 km dle CLTC standardu. Maximální rychlost je 165 km/ha zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,7 sekundy pomocí elektromotorů umístěných u zadní nápravy. Při rychlém nabíjení trvá jen 27,6 minuty, než se baterie nabije z 30% na 80%.
Tento moderní elektromobil nabízí nejen atraktivní vzhled a výkonné technologie, ale také dlouhý dojezd a rychlé nabíjení, což jej činí ideálním pro každodenní použití i na delší cesty.
Pohon zajišťuje permanentní magnetický synchronní motor s maximálním výkonem 160 kW a točivým momentem 310 Nm.
Vůz je vybaven bateriovým modulem o kapacitě 56,8 kWh, což mu poskytuje dojezd až 581 km dle CLTC standardu. Maximální rychlost je 165 km/ha zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,7 sekundy pomocí elektromotorů umístěných u zadní nápravy. Při rychlém nabíjení trvá jen 27,6 minuty, než se baterie nabije z 30% na 80%.
Tento moderní elektromobil nabízí nejen atraktivní vzhled a výkonné technologie, ale také dlouhý dojezd a rychlé nabíjení, což jej činí ideálním pro každodenní použití i na delší cesty.
Galerie
Galerie
TECHNICKÉ ÚDAJE
*Zobrazení vozidel na fotografiích a grafikách má ilustrační charakter a může se lišit od reálného provedení vozidla v závislosti např. od výbavového stupně, nebo verze vozidla.
TEL: 725 958 186